NO SHOPPING-TRIP!

Min resa till fantastiska England var liksom mest för att träffa Jenna och prova klänningar, så jag bestämde mig för att inte shoppa eller ens tänka på shopping (istället tänkte jag på mat). Vi var tillochmed på Trafford Center och allt jag spenderade pengarna på var på YoSushi....... men när jag skulle åka hemmåt så låg där några pund kvar i plånkan så jag norpade åt mig en sjukt bra nattkräm, en Guccideo till A och en grej till.....

Jag visar er min Manchestergåva till mig själv imorgon!

Kommentarer
Postat av: alis

sv: det är faktiskt två stycken som jag har virat ihop. den grå är från h&m herr och den lila har jag köpt på byoung för hundra år sen :))

2012-01-20 @ 22:46:42
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0