Världens bästa hund


FYLLER TVÅ ÅR IDAG!




Här ser ni honom jobbandes hemma i Sverigehuset, det är en bra hund detta!




Första gången jag såg honom smälte mitt hjärta, jag hade aldrig någonsin sett något sötare.
Första tiden med fisen var tuff då han kissade och bajsade överallt och det hjälpte inte att
det var vinter ute så innan man fått på sig skorna så hade lillskiten kissat i hallen, haha!
Både jag och A var helt slut av allt springande in och ut och in och ut men till sist började
vår lilla björn lära sig vart man ska utföra sina behov och en helt fantastisk personlighet växte fram.
Ni som känner Dexter vet att han är en speciell hund, han är ingen tuffing (trots han ser ut och vara det)
utan han är väldigt "mammig & pappig" och älskar närhet och sällskap. Man ser hur tydligt som helst
när han är på bushumör och vill leka. Man smälter varje gång han går fram till en och ger en puss, och
det finns inget bättre än att vakna på morgonen med "huvudgos" från Dexter! Älskade hund, stanna
hos oss massor av år till, du gör oss så lyckliga!




All kärlek till min fina älskade vovve. <3

Kommentarer
Postat av: DAD

Stoooor grattiskram till goooosedex från oss!!

2011-11-17 @ 12:24:37
Postat av: Fanny

Dexi o lucy hade fått sååå gosiga valpar!

2011-11-17 @ 13:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0