Tjejkväll med Risotto!

.
Hämtade upp bästa Anna och brummade hem mot Hanna och hennes underbara dotter (och lägenhet) där Susan mötte upp oss. Anna lagade risotto till oss, hur god som helst och jag åt tills jag inte fick ner en bit till. Svamprisotto ala Anna gillas kan jag säga! Blev ett glas vin, några cigg och lite snicksnack. Känns så skönt att man börjar få ett socialt liv härnere! Imorgon blir det lunch på stan!
.
Idag när jag och A var nere i byn mötte vi en kille i hans lag och hans tjej som bjöd med oss upp på kaffe och lite Wii-spel. Hur trevligt som helst! Älskar spontanare!
A är ute med laget och äter och jag kom nyss hem från tjejmiddagen!
Regnet öser ner därute och jag tror jag ska krypa ner i sängen och lägga mig,
dock efter jag fått min dagliga dos av bloggar. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna W

Hmmm... far nog laga nagot annat nasta gang. Risotto pa foto ser inte lika lackert ut som det smakar liksom. Hahaha! Stor kram!

2011-11-04 @ 07:51:57
Postat av: Sofie ♡

Anna W: Haha jag tycker dock huvudsaken är att det smakar gott :) Hihi! Kram

2011-11-04 @ 10:34:56
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0