Lite för tyst kanske....

-
Nu har både A och våra fina gäster lämnat mig och Dexter själva i huset. Det känns tomt, tyst... Alltid FÖR tyst efter besök med mycket liv och stoj runtomkring.... Har varit så mysigt och ha Andreas föräldrar och vänner här! Nu är det back to basics igen. A åker iväg till hotell imorgon redan för de hade cupmatch på Torsdag, sen är det match på Söndag igen, bortamatch! Massa ensamtid, för mycket enligt mig. Men ska iallafall gå med Anna och Susan på matchen på Torsdag, det ser jag fram emot! :)
Hoppas allt är bra med er!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

tusse! kom hit och lek istället :)

2011-11-22 @ 16:19:59
URL: http://lavie-carro.blogspot.com
Postat av: Sofie ♡

Carro: Awe gullis! Det hade inte suttit fel! Jag och Nina snackar om vi ska styra ihop en tjejträff, hade varit så skoj! Puss

2011-11-22 @ 16:22:20
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anna W

Glom inte: lunch pa fredag och sjalvklart kollar vi matchen hos oss om du har lust att ha sallskap pa sondag. Allt for att fylla din ensamtid med socialt liv! Forresten, kolla dina mail ang. nasta vecka. ;-)

2011-11-22 @ 17:12:22
Postat av: Sofie ♡

Anna W: Lunch på Fredag är noterat och jag kommer gärna över och kollar matchen på Söndag :) Ses på Torsdag! Kramar

2011-11-22 @ 20:36:39
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: rose

Tack för fyra mysiga dagar, kommer snart igen. Skönt att höra att dina nya vänner tar hand om dej under tiden. Tack Anna för översättningarna roligt att höra vad som skrivs. Ses snart Kram Rose

2011-11-23 @ 00:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0