Ingen logik

Det är snart December och jag trodde lätt att kusten var klar! Jag trodde att jag hade vunnit, att jag och min älskade blå lampa hade dödat dom sista överlevande varelserna.... MEN så fel man kan ha.... Inatt kom han inflygandes, nynnandes på Beyonce's (eller ja Destinys Childs) hit "i'm a survivor" och jag tyckte jag hörde honom innan jag somnade men intalade mig själv att jag var löjlig. Ack så fel jag hade! Vaknade mitt i natten av det igenkännande surrandet i mitt öra..... "MYGGAAAAA" skrek jag mitt i natten & väckte både hunden och killen... En jäkel hade överlevt fram tills nu.... Hur!?!

Så nu går jag och lägger mig med skräckblandad förväntning om hur många bett jag kommer få inatt, om han fortfarande är "out there"... Mina 4(!?!?) myggbett på ryggen (där han attackerade inatt) har börjat klia massor och jag fasar inför nattens smygande attack... Be för mig....


Kommentarer
Postat av: En läsare :)

Du menar Desitinys childs låt?? =)

2011-11-20 @ 01:59:48
Postat av: Anna W

Ga till apoteket och be om "After bite" - funkar jattebra. Bara att dutta pa sa fort de bitit dig sa kliar det inte mer!

2011-11-21 @ 08:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0