Friday 25-11-11

-
Genom mina bloggår har jag ofta fått höra om mina "plut" läppar:
"Sluta pluta med läpparna"
"Sluta gör dig till på ALLA bilder"
"Sluta med "pussmunnen"
-
Frågan är om ni föredrar sådanahär bilder istället? Gör ni det?
Ja, jag gör en speciell min när en kamera kommer fram, det är som ett tics. Men det är min blogg och mina foton och fast min mamma är den som hatar min "plutmin" mest så är det hon som lärt mig den, haha! För mamma, du ser likadan ut när du kollar dig själv i spegeln, det är dig jag härmar! Sådetså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För mig får du gärna pluta med läpparna eller göra dig till.. men kan du snälla sluta va så JÄKLA SNYGG :) HAHAHA..



puss på dig!

2011-11-25 @ 16:51:10
URL: http://ninaowernbloom.blogspot.com
Postat av: Sofie ♡

Nina: Hahaha sluta din lilla fis, DU ska inte snacka om att vara snygg inte! :) Puss

2011-11-25 @ 17:03:39
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anna W

Jomen visst ska du se ut sadar pa bilderna! Skitsnyggt. Vi ovar pa den minen pa sondag tycker jag. Hahahaha!!!! Puss pa dig och tack for en harlig langlunch!

2011-11-25 @ 17:24:55
Postat av: Sandra

Hahahaha, jag håller med Anna, så kan du väl se ut på alla bilder! Nä men skämt å sido, självklart ser ju du ut som du själv vill och gillar man inte bilderna behöver man ju inte kolla :) Kram

2011-11-25 @ 17:45:29
Postat av: Anonym

Alla har vi nåt "tic" som kommer fram när man ställer sig framför kameran. Dom som kommer med såna kommentarer är nog bara avundsjuka på dig och dina läppar, haha:) Jag själv gör nåt konstigt med mina läppar...utan att jag vet..svårt att ändra på det. Fortsätt att pluta eller inte pluta. Fin är du på bilderna iallfall:)

2011-11-25 @ 17:50:10
Postat av: Ida

Du är bara bäst! Fortsätt pluta för vi gilllart! Kram

2011-11-25 @ 23:12:50
URL: http://idasdiary.com
Postat av: Mami

Hallå du! Det gör jag inte alls ;) eller???? Inte medvetet

iallafall...ha det så bra mitt hjärta,love u mest//kram

2011-11-25 @ 23:27:09
Postat av: Sofie ♡

Anna W: Såklart vi kan öva miner imorgon :) Låter skoj! HIhi! Ses då! Kramis



Sandra: Haha ja visst kan jag, min blogg eller hur? ;) Kram



Anonym: Ja men samma här, så fort kameran kommer fram så kommer även min "plut"-min fram, omedvetet! Och tack!



Ida: Haha tack gumman! Kram



Mami: Det gör du visst det! Kanske inte medvetet men jag har "ärvt" det efter dig, fråga själv pappa! :) Love you! Kram

2011-11-26 @ 17:06:13
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Linda

Lika snygg när du inte plutar... så pluta..eller inte... spelar ingen roll ;)

2011-11-27 @ 12:44:43
URL: http://mollibolli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0