A day with my cold

-
Igårkväll kände jag mig riktigt kass. Lock i öronen, snuvig och en hosta som aldrig vill ta slut. Så igår fick Andy ta Dexter på promenad och laga maten här hemma, så jag kunde ligga i soffan och dricka massor med vatten för att försöka bli bättre. Imorse gick jag upp sjukt tidigt (innan solen gick upp!) och körde Andy till flygplatsen, imorgon är det ju bortamatch! Sen däckade jag i sängen och sov fram till tolv, var helt slut! Sen har jag käkat lite flingor och legat i soffan och kollat klart hela säsong två på serien "Dexter". Sen har jag såklart varit ute med min egen fina Dexter samt varit och handlat på Coop, ikväll blir det bananapancakes! Mums!
Hoppas ni har en roligare Lördag än vad jag har, jag försöker bara koncentrera mig på att bli bättre, soffläge igen med en stor kopp kaffe. So long!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dexter är ett sånt fint namn tycker jag!! :) vi funderade på att döpa vår son till det, men de blev Louie stället. :)

2011-11-26 @ 17:18:34
URL: http://emandmylo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Krya på dig! :)

2011-11-26 @ 17:19:46
Postat av: rose

krya på dig gumman, stå ut det går över Kram

2011-11-26 @ 18:33:39
Postat av: Sofie ♡

Emelie: Tack vad snällt, dock tänker alla på "seriemördaren" Dexter! Höhö! Louie vart ju jätte fint det med!



Sandra: Tack så mycket sötnöt!



Rose: Tack fina sväris, ja jag hoppas det går över snart! Kram!

2011-11-26 @ 21:18:27
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0