23 - 11 - 11

-
Idag har jag ägnat morgonen i sängen med en skål yoghurt och slutet av en bra bok! Underbar start på dagen enligt mig! Sen har jag vikt tvätt, tvättat mer tvätt och varit ute och busat med min fina hund. Nu ligger både min man och hund utslagna och sover och jag funderar på att boka upp mig på en Italienska kurs genom Folkuniversitetet. Jag har ingen pli på mig själv att sitta med CD-skivor om jag inte har någon "deadline" och klubbens "tips" om privatlärare har inte varit så himla bra (vi har altså inte lyckats hitta någon lärare än). Så jag tänkte att jag kanske ska ta en nybörjarkurs genom universitetet och lära mig grunderna.... Tåls att tänka på.
Hoppas ni får en fin dag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Natalie.

Det tycker jag absolut att du ska göra! Den är såå mjuk och skön :) Hihi. Nej har faktiskt inte pluggat någon italienska, dåligt av mig! Hur går det med din italienska? Pratar du?

Kram

2011-11-23 @ 15:19:49
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0