In the middle of the week, wednesday







Har rensat min gardrob idag.... En sopsäck är fylld och jag har bara gått genom 4 hyllor..... More to come. Har en påse samt två kartonger på ovanvåningen också, jag ska skänka allt till folk som behöver det mer än mig dammiga gardrob, känns skönt! Imorgon fortsätter jag och rensa bland skor.... Det kan bli lite bittersweet, minst sagt...


Varit iväg och tränat idag, skönt är det! Nyss avnjöt jag och Andy lite kycklinggryta och nu precis en kaffe i soffan. Nu är det vårt favvis-snickar-program, Arga Snickaren!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Cassie

Jag tar gärna emot. ;D hihi

2011-03-11 @ 15:37:00
Postat av: sofie

Cassie: Lååååvar att där inte finns något du vill ha! Gammalt skit!!! Haha! :)

2011-03-11 @ 16:25:31
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0