What I do



Ni undrar kanske varför jag inte hinner blogga så mycket nu när jag är hemma?
Jag är upptagen med och fika med goda vänner, äta middagar med de bästa, ligga och leta efter solen i vassen & bara njuter av att få vara hemma. Jag är så lycklig just nu, tack vare mina vänner, ni är allt!
Har varit och städat och fixat i mitt hus hela eftermiddagen sen blev den en sväng förbi IKEA
så jag kunde köpa lite nödvändigheter som tvättkorg, sänglampor och badrumsmatta!

Imorgon ska jag iväg och fixa mitt hår, tycker att jag är snäppet FÖR blond och vill tona ner det en aning! Ska gå till Carolines frisör Johan och jag hoppas på bra resultat! I let you know!

Ska även käka räkor imorgon och möjligtvis dricka vin i fina vänners sällskap.
Det ska dessutom bli 25grader varmt och sol, sååå.... det känns redan som en bra Fredag!
Förresten, när ska blogg.se skaffa en App så man kan blogga från Iphonen?
XOXO

Kommentarer
Postat av: diddiii

man kan blogga från iphonen men inte lägga upp bilder :P

2011-06-08 @ 00:28:22
URL: http://dmathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0