Night thoughts

Jag har en orolig känsla i magen, ni vet en sådan känsla man inte kan sätta fingret på? Det är så mycket som gör att jag bara vill skrika rakt ut och slå knytnävar runtomkring mig men man håller sig alltid så lugn. Jag vill skälla, hoppa upp och ner och spåra ur. Jag vill släppa alla krav och måsten. Allt gnäll och tjat. Alla pikar och hån. Men man håller sig alltid så lugn. Jag skrattar, gråter & är lycklig men jag vet inte vad det är, det är något som fattas... Något som... jag inte kan sätta fingret på...

Kommentarer
Postat av: benga

Hej!

Förstår nog att du har sådna här känslor, kan vara nog så jobbigt att leva i sådan bubbla som Du och Andreas och Dexter gör nu. Skulle säkert vara bra att ha någon som inte står dig för nära utan kan få dig att prata ut. Så här är livet för oss alla mer eller mindre i olika perioder i våra liv. Så var rädd om dig så ska du se att det ordna sig för dig också /mvh. benga en granne i Påarp.

2011-06-03 @ 00:30:52
Postat av: e

jag förstår precis vad du menar. jag känner exakt som du... har haft den känslan hela dagen och verkligen försökt förstå mig på mig själv. som demoner som inkräktar när man försöker ha det mysigt och bara vara nöjd. en sån där känsla som ingen annan kan förstå sig på, hur mycket man än försöker beskriva den. är arg men ändå glad, ledsen men samtidigt lycklig, förbannad men förväntansfull. äckligt jobbigt!!

2011-06-03 @ 00:44:46
Postat av: Lena

Love to you <3 snart får vi mysa och snacka ut ordentligt! Puss

2011-06-03 @ 08:57:06
URL: http://tornroosa.blogg.se/
Postat av: sofie

Benga: Tack för omtanken!



E: Ja du har nog förstått hur jag känner! Svinjobbigt! :/



Lena: Ja snart snart snart! <3 Puss

2011-06-03 @ 10:33:02
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud Sofie! Det du skrivit är exakt mig, jag förstår inte heller vad det e, hur jobbigt som helst:/ Är så lycklig som du säger men ändå är det ngt. Jag tror att det är något med den där "bubblan" som vi lever i tillsammans med våra pojkvänner, eftersom jag känner exakt detsamma, men verkligen svårt att sätta fingret på vad det e! Men det går säkert över, får vi hoppas på, man styr inte alltid över sina känslor tyvärr:/ Puss puss gumman

2011-06-03 @ 20:01:41
Postat av: Sabina

Kramar från Sabina i de sista inlägget;) hehe

2011-06-03 @ 20:02:58
URL: http://Byelegance.blogspot.com
Postat av: Sofie

Sv Sabina: Ja jag vet inte vad det är, skitjobbigt.... Men ja jag håller med där om "bubblan"! Nu är det liksom så mycket hela tiden och innan har det varit lite liksom.... Puss på dig sötnöt

2011-06-04 @ 10:33:53
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Matilda Alqvist

Usch ja, jag känner igen mig. Sitter och mår sådär just NU. En enda enorm klump i magen...Puss gumman

2011-06-07 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0