Home sweet home

Nu är vi äntligen hemma. Tillsammans. I vårt hus <3


Igår stod det shopping, fika, lunch och mys på stan med Lena och Emma. Hittade lite på COS & Gina Tricot så inget mega. Klänningen ovan ångrar jag mig liiiite att jag inte slog till på... Men men. What to do. Vid fem samlade vi oss ett gäng "fotbollsbrudar" och käkade på Sturehof och catchade upp! Sen taxi till matchen där vi avnjöt en behövlig vinst! Snälla Carolina körde oss tillbaka till hotellet där vi satt till långt in på småtimmarna och drack vin, skrattade, pratade, sjöng (!) och hade jätte trevligt! Så roligt och få hänga lite med alla för en gång skull!
Nu ska jag bara försöka få liv i min man som tar en lång powernap.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin du va på denna bilden!! Var kommer den klänningen från?

2011-06-08 @ 19:53:51
Postat av: sofie

anonym: tack så mkt! klänningen finns på COS! :)

2011-06-08 @ 22:05:23
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Lill Ida

Men Sofie kan man bli brunare??!!! tror inte det! snyggo!!!;)

2011-06-09 @ 22:55:40
Postat av: sofie

Lillis: haha tror det är ljuset och färgen på klänningen, ser inte ut så i verkligheten! :) pussssss

2011-06-09 @ 23:19:04
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0