Värsta dagen!



Efter en dag av väntan på att bilen ska bli klar så har vi fixat massa inför resan. Jag fick mina underbart fina klockor (de måste dock bli lite mindre) och vi åt en god lunch på Etoile. När vi insåg att de på Audi totalt skiter i oss och att vi ska köra iväg till Holland och inte ens ringer tillbaka på samtal och bara "går för dagen" så fick vi nog av väntandet och gjorde en sjukt god middag och vi öppnade faktiskt vin som plåster på våra sår! Vi vill bara köra till Holland nu och om Audi inte fixar bilen imorgon blir det fan bråk! ;)

Middagen:
Couscous blandat med tomat, gurka, avokado, fetaost, pressad citron & vitlök samt olivolja.
Till detta kycklingfilé och kall sås "Fetaost & soltorkade tomater"
Sjukligt gott.


Nej nu sitter vi och dricker lite vin och ska kolla film, Caroline kommer förbi senare! Så mysigt! En extra dag i Sverige! :) Håll snälla tummarna för att vi kommer iväg imorgon annars sliter jag av mig håret!
Puss på er!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lottis

Maten ser väääldigt god ut! :)

2011-01-17 @ 21:24:18
Postat av: Lottis

Maten ser väääldigt god ut! :)

2011-01-17 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0