Räkfrossa!

Puh vad jag är mätt nu! Andy pelade alla räkor och jag koka ägg och gjorde en stor sallad. Nu är vi proppmätta, nästan lite fööör mätta! Men gott var det! Fredagsmys i våra nya soffor! Hihi! Imorgonbitti blir det Bodypump, yes yes yes me like! Ska dock jobba med 1kg:s vikter så jag inte dör dagen efter!

Köpte en jävligt tajt kjol idag för ynka 10€. Inte likt mig med tajt kjol men om man har en stor oversize tröja till så tror jag att jag klarar av det, är ju ingen kjoltjej egentligen! Vad tycker ni om kjol?
XOXO

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag äger endast en långkjol och tycker att det är snyggt om man bär upp det lite som du säger. Dvs tajt och löst. Bästa kombon.

2011-01-29 @ 11:15:59
URL: http://www.elinahasslund.com
Postat av: sofie

Elina: Ja jag tycker också det är snyggt men har aldrig provat på det, så någon gång borde vara den första! :)

2011-01-29 @ 16:36:15
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0