Pump, lunch & kaffe

Hej alla fina.
Haft en mysig dag hittills. Började dagen med pump-pass på gymmet med Ida och Lena, och fy vad jag är klen, skämms över mig själv. Står med minst vikter av alla på passet och så tycker jag verkligen att det är skitjobbigt, haha! Måste tuffa till mig lite och bygga muskler känner jag! Pinsamt ju!

Efter passet handlade jag hem lite käk från Jumbo och mötte upp A vid bilen så körde vi hem ihop, därefter ner i stan igen och lunchade och fikade med Petter & Ida och snackade livet, mycket mysigt!
Nu ligger jag i min fina soffa och njuter, den är så skön.
Bild på den kanske?
XOXO

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för en mycket trevlig lunch, massa skratt:). Muklerna dom kommer, vi ha ju några månader på oss, kommer va biffarna på stranden;)

2011-01-30 @ 00:04:36
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0