Prima skinka, yupp yupp


Bild från Nyår på Alexandra, mig och Carro

Hej alla glada.
Sitter hemma hos Caroline och har kollat hyrfilm och käkat chips & dipp. Blir att ta tag i träning och kost snarast altså! Haha! Har idag haft besök hemma i huset av mamma, pappa, mormor, morfar & morbror. Mycket mysigt. Mamma hade bakat muffins och jag briljerade med min kaffemaskin och ballerinakex!

Varit en långrunda i skogen med Dexter i sjukt mycket snö och massor med rådjur som sprang förbi hejvilt. Mycket mysigt. Nu har jag tagit mig en dusch här hemma hos Caroline och ska faktiskt sova över här. Dexter är hemma hos Mamma & Pappa, han älskar och vara där och jag tror han är väldigt välkommen :)

Har inga planer imorgon, eller jo, Carro och hennes Mami kommer på besök, det gillas!
Saknar redan min man. Imorgon åker han till varmare breddgrader, inte alls avis........
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja-a, måste säga att jag också är avis på dom...fast jag antar att jag inte får ha någon åsikt gällande det där med värmen...;)

Och du, bara att äta massa gott för fulla muggar (det har jag gjort nämligen) så börjar vi ränna på gymmet igen när vi ses :D

2011-01-06 @ 22:34:17
URL: http://tornroosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0