Övertalning Soffa!

Min övertalning om en ny soffa har pågått länge. Vår soffa just nu ser ut som en gammal slashas från någon slags soptipp... Altså, not nice! Den hänger och ser mest ledsen ut, och för att inte tala om att den en gång i tiden varit vit.... Så under ett år har jag försökt övertala A om och köpa något nytt. Inget mega fint utan bara VADSOMHELST så länge jag slipper se denna soffa, och idag gav han med sig. Ska till IKEA efter hans träning. Tror det blir en KARLSTAD hörnsoffa i grå, bättre det än denna iallafall! Så "övertalning soffa", avklarat!


Var precis ute med min gossiga hund och busade i parken, han hittade en stock typ som han hade som pinne. Nu däckade han precis i vår hemska soffa, haha.
Ser ni så fint väder vi har? Längtar tills våren nu vettni, fast soliga dagar går bra det med!
Nej om man ska fixa till sig lite.
XOXO

Kommentarer
Postat av: ELIN

skulle själv behöva en ny soffa!

2011-01-27 @ 14:18:02
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0