Night thoughts

Ligger i sängen och ska sova. Dexter hoppade precis ner på golvet. Känner mig ensam när jag sover själv. När inte Andy ligger tryggt bredvid mig så brukar alltid någon av mina vänner fylla hans plats, mestadels Caroline! Redan nu efter några dagar utan Andy så känner jag mig lite tom, halv. Jobbigt detdära, att man kan bli så beroende av någon annan. Jag vill vara den som klarar sig själv, som inte alls är rädd för att ligga ensam i en dubbelsäng. Men jag är nog inte så tuff som jag vill vara. Jag mår som bäst när min hund ligger på ena sidan och min man på andra.

Tycker även att det ska bli jätte jobbigt och lämna Sverige om en vecka. Emma och jag ska köra ner och hon ska stanna några dagar hos mig, ska bli jätte mysigt. Men det kommer bli så tomt. Har haft vänner och familj runtom mig nonstop här hemma och jag stormtrivs. Älskar vårt hem här hemma och att allting känns så äkta.


Jag vill bygga en stad och samla alla mina favoriter på ett och samma ställe och bo där resten av mitt liv.



Godnatt babes.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0