Myskväll

Drog ner på stan och fikade med tjejerna och lämnade Dexter i källaren med galler för så han inte skulle springa i hela huset! Gissa vart han stod och väntade när jag kom hem? I hallen! Haha. Han är mästare på och ta sig ur mina anordningar. Får bygga bättre nästa gång!
Caroline kommer hit lite senare och ska sova här, mysigt!


Bjuder även på en bild från vår "serveringsbänk" som befinner sig vid matbordet.
Där finns kaffemaskin, vinkyl och annat mys. Även våra fina kristallkaraffer och vas & blommor som jag fick av min fina Mami & Papi. Love it.
Vad tycks?
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så fint :) Ja 6 veckor kvar till bf men jag räknar med att gå över tiden:) Kram!

2011-01-05 @ 21:14:41
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0