Love is what i feel

Om man kan bli finare än såhär så får ni säga till! Min fina bebis.
Är i huset nu. Andy åkte "hem" igår. Så himla trist. Vet att han hade gett sitt lillfinger för 2 veckor till här hemma. Men livet är hårt ibland! Jag stannar ett tag till iallafall, tror Emma följer med mig ner till Holland, så mysigt! Lämnat in bilen IGEN på Audi för nån lampa började lysa igår så jag vågade inte köra hem så jag och Dex har spenderat natten hos Mamma och Pappa, mycket mysigt.
Var hos Lotta imorse ute på Råå, Hvita och fick vegjort mina hårda fötter och så fick jag en ansiktsbehandling! Så underbart skönt! :) Nu ska jag ut med doggelito och busa i snön sen in till stan och mysa med vänner.
Sorry för kass uppdatering.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0