Let's hope

Efter att ha ätit vitlök, svalt vitaminer i både tablettform och brusform och äntligen köpt hem mitt nässpray så mår jag faktiskt lite bättre. Be till gud att jag mår prima skinka imorgon när jag slår upp ögonen. Fick vila riktigt ordentligt idag också, tror min kropp behövde det. Var ute på en liten runda med Dex nyss och fick lite frisk luft, bra för själen!



Var precis inne på Kenzas.se och såg hennes nya kollektion, älskar dessa jackorna:
Visst är de fina?



Och förresten, resan till Grekland är preliminärbokad nu, vet att det är långt kvar men jag längtar!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Hanna

När ska ni åka??? Vill ha vår och sommar nu!! :)

2011-01-24 @ 23:44:43
Postat av: Karin

tack så mycket:)

Hoppas du får en fin dag!

2011-01-25 @ 10:23:13
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: sofie

Hanna: Vi drar i mitten av Juni! Så himla fint ska det bli! Jo jag tror alla vill ha vår och sommar nu, jag spricker snart av längtan!!!! Det är lika härligt varje gång det börjar blomstra igen!! :)



Karin: Så lite så, och tack! :)

2011-01-25 @ 14:19:09
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0