U are my Valentine

Började dagen med bacon, äggröra & tända ljus med min man. Sen när han for iväg på träning så drog jag ner i stan och träffa Ida & Ella för en fika och lite shopping. Hittade två tröjor till Andy, lite smink och chinos till mig sen började det att regna så jag åkte hem och gick ut med min vovvsing!
Prova bara långklänningen ovan men köpte inte och bilden till höger är min "dagens"!


Vet inte vad som händer ikväll, Andy ska ju ut och äta med laget. Får se om tjejerna pallar ses eller om jag bara ska ligga i soffan och käka chokladen jag fick av Andy precis och titta på rosorna han köpte till mig ;)
XOXO - happy valentine mina fina!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sjukt fin i klänningen;), hur blev håret?? ses ikväll:)

2011-02-15 @ 17:08:04
URL: http://idaceceiliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0