Girlietime

Kvällen spenderas framför en töntig tjejfilm med chips, chokladmuffins och glass.
Imorgon ska jag ta tag i det igen och åka och träna, massa motion!
Ska även passa på och göra lite småsaker som man inte kan göra när ens sambo är hemma;


Ha hög BRA musik (läs; Rihanna, Melissa Horn, Robyn) på högsta volym och dansa runt till
Se på EXAKT det program jag vill (läs; ingen fotboll)
Äta den mat JAG tycker är godast (läs; sallader, soppor osv)
Och såklart spendera ännu mer tid med vännerna (läs; tjejkvällar, gym, middagar och vin)


Sen när jag gjort allt detdära så kommer jag sakna honom, och förhoppningsvis är det Torsdag då! Höhö!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: josie

myyyyyys!! Saknar med min karl men får passa på att hitta på massa annat så man håller igång! looovis

2011-02-06 @ 22:53:33
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: sofie

Josie: Jo men precis, det är så man får göra! Länge sen vi sågs nu, får styra upp Hamburg pronto! ;) puss!

2011-02-06 @ 23:10:55
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0