Beautiful Mother

Min mamma back in the days.
Visst är hon vacker?
Pratade med henne imorse, saknar min familj! Som tur är så
kommer de hit snart tillsammans med Andreas föräldrar! Ska
bli supermysigt!
Varit på gymmet sn snabbis och körde crossen i 30min (5km)
sen åkte jag hem till min man & hund igen. A är ju avstängd
från dagens match! Men jag tror och hoppas att Groningen klarar
att komma hem med en vinst idag ändån!
Så ja, ännu en fotbollsdag. Sen ikväll ska vi ut och äta, fira alla ♥ dag
eftersom imorgon ska killarna ut och äta med klubben (smart å ta
det på alla hjärtans dag tränarn').
Iallafall, så ser min Söndag ut! Hoppas ni inte är alltför bakis idag!
Höhö!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha en mysig middag!! <3

fattar inte heller att dom ska ha gemensam middag imårn...sick...Får väl sleva upp någon gammal tonfisk burk för mig själv imårn kväll och tända ett ljus...haha...well well..tror vi ska fira lite på tisdag då det är ledigt istället.

2011-02-13 @ 14:24:03
Postat av: sofie

Lena: Tack tack det ska vi ha. Ja jag fattar inte hur de tänker, alla hjärtans dag liksom! Haha. Men men, vad är inte en alla ♥ dag alone? That's a first! Puss!!!

2011-02-13 @ 14:29:47
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0