just one of those days


Känner mig tom idag. Har en konstig känsla i magen och jag lämnade precis A i Malmö, ännu massa dagar ifrån varandra. Och sen när vi ses igen flyttar vi in i ett hus i Italien, det känns overkligt. Jag ska verkligen börja om, igen... Såklart att detta liv har sina fördelar men det är tufft också. Har haft det så bra hela sommaren, kunnat vara hemma i Sverige med min familj och mina vänner. Nu ska jag flytta ännu längre ifrån dom än innan och dit jag ska flytta har jag inga vänner, ingen trygghet, allt är nytt.


Vissa dagar känns det roligt och spännande. Andra dagar känns det läskigt, jobbigt och.... tomt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade fina sis du om någon klarar av detta, världens mest underbara och varma människa.... Hjärta av guld som alltid håller kontakt såååå bra med alla dina älskade nära och kära! Vi hör av oss och hälsar på så fort vi kan, bara för att det är du - fina Sofie..... Du behöver inte vara ledsen, finns alltid här och jag vet att jag inte bara talar för mig själv ♥

2011-08-30 @ 01:31:52
Postat av: sofie ♡

Sis: Tack för peppet kära fina sis. Saknar dig så himla mycket. Massa kärlek!

2011-08-30 @ 10:48:48
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Emma

Det kommer gå jättebra tror jag! =)

2011-08-30 @ 12:32:20
Postat av: sofie ♡

Emma: Tack, jag hoppas ju självklart på det! :)

2011-08-30 @ 14:33:54
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0