Good day

Jag gjorde som jag lovade. Jag körde skiten ur mig själv på gymmet, fii fasen vad skönt det är efteråt!
Kom hem och hoppade snabbt in i duschen för att sen åka till bion med min man & möta upp Lena & Tim för att se filmen "Limitless" som jag faktiskt gillade. En annorlunda film, men bra!


Sen direkt efter det fick jag och Lenis skynda oss till Tisdagslektionen hemma hos Ida! Därefter blev det tacomiddag med min man och Petter som var här på besök! Nu är jag dock lite sur för att idag går fotboll före BB.... NOT FUN! Idag skulle det ju tillochmed hända grejer i BB-huset! Men men.... Väljer man att leva med ett sportfån får man väl skylla sig själv ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men så fin du är :)

Kolla på bb på tv4play det gör vi :)

2011-04-13 @ 10:47:58
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0