Sverige och Amsterdam

Åh nu kliar det i mina fingrar så mycket roligt jag har och se fram emot. En hel vecka i Sverige (snart snart snart), jag har verkligen ONT i kroppen så mycket jag redan saknar alla, saknar min mamma och pappa jätte mycket också, min galna bror, min sis, min bästis och alla andra underbaringar där hemma, ibland gör det så ont att vara ifrån er!

Sen efter Sverige så följer min älskade sis med mig till Holland och stannar en hel vecka. Vi bokade precis hotell i Amsterdam efter Sverigematchen så vi kan stanna och ha det mysigt och bara vandra runt på gator och torg och leva! Så jag har hittat ett hundpensionat till min fina vovve så han ska få sova borta en natt, men det klarar han, han är en tuff kille! Så kommer han få leka med massa hundar och ha det bra!

Park Hotel, Amsterdam. Here we come!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sis <3

Gaaaahh vad jag längtar söööötis, ska bli sååååå gossigt....

2010-09-24 @ 10:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0