sammanfattning


dagens:

x 2 promenader innan frukost. en på 40min och en på 15min.
x 2 ägg, ett litet glas smoothie, en kopp kaffe, 2 knäckemackor med magra kycklingskivor och ost.
x jogging/pw-runda på 30min (puh) efter den ett litet glas smoothie
x middag; stekt kyckling, svamp, morötter och paprika samt en stor sallad
x en kopp kaffe
x en cola zero (kunde inte hålla mig)

Detta tycker jag ändån är helt ok, inget choklad iallafall!


Imorgon kör vi igen. Ska ge mig iväg då och försöka hitta en juicepress, det är så himla goss med färskpressad juice, både jag och A älskar det! Tänkte kolla in en inredningsbutik som ligger ett stenkast bort som jag sprang förbi idag, de hade Lexington!!!

Hittade fina jackor på net-a-porter.com innan, gillas;
XOXO

Kommentarer
Postat av: lillis

Jag vet!! choklad finns det nått godare & mer beroendeframkallande, tror inte de sjuuukt gott?!! Måste hänga imorn, men vi kan ju höras då vi vaknar. kraaaaam:D

2010-09-09 @ 22:00:52
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0