en vanlig söndagsmorgon

Vid nio smög och jag Dexter upp och gick ut och gick en halvtimma och busade och lekte! Sen när vi kom hem kröp vi ner hos Andreas igen och sov lite till, låg och drog oss till halv tolv sen gick A ut en sväng till med Dexter så gjorde jag iordning en stor god frukost med ägg, kaffe och smoothie! Mumma! Tillochmed Andy drack min egengjorda  smoothie! Nu drog han precis, de samlas om 15 minuter. Matchen sparkas av 16:30 och jag tänkte dra ut på min springrunda strax, ska bara smälta maten. Tänkte ha med mig Dexter denna gången, ser hur det går, haha, kanske inte lika snabbt, eller snabbare??? Vem vet!


Återkommer senare med outfit och grejer. Nu ska jag surfa lite på nätet och smälta maten! Puss och kram!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lena

Heja fram en seger för min del också! :)

2010-09-12 @ 13:43:29
URL: http://tornroosa.blogg.se/
Postat av: carro

vad du är duuuktigt!!

2010-09-12 @ 13:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0