15 - o9 - 1o

Tja bloggen!

How u doin today? Jag har precis varit ute och sprungit med min galna (men glada) hund Dexter. Blev 35 minuter där ute och både han och jag är nu helt döda. Drack bara kaffe och juice till frukost så får nog käka lite mer nu känner jag. Måste bara hämta andan. Ska städa och plocka lite här hemma idag, vi får gäster imorgon. Sen lite senare i eftermiddag ska vi åka gokart med hela laget och förmodligen ut och käka? Vet inte riktigt vad som händer men det ska bli kul!


2 heta bilder på mig, haha:
me right now


Ha en underbar Onsdag mina lovers.
XOXO

Kommentarer
Postat av: lillis

Duktig du är, ska slänga i mig kaffet & dra iväg på en springrunda snart:). Ses i afton då!

2010-09-15 @ 11:57:24
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0