The best of the best

Du finns alltid där, du gör mig alltid glad, min fina fina hund.
Var ute på en uppfriskande prommis precis och lekte med min älskade hund. Han älskar och leka med pinnar, han blir heeelt galen! :) Vart på stan med tjejerna och lunchade och shoppade lite. Köpte en brunutansol (behövs), två nagellack, en stickad tröja, en tunika, ett par mysbrallor (fynd!) & massa smått och gott på IKEA (mest mat). Köpte hem julskinka och julmust. Och en älglasange som får bli min middag ikväll, orkar inte ställa mig och laga mat! Vad har ni hittat på idag?



XOXO

Kommentarer
Postat av: mathilda

det är helt sjukt vad djur kan få en att må bra. Har själv en underbar rottweiler och en häst, och dem två kan få en att bli så glad även de dagar man bara skulle vilja lägga sig under täcket och ruttna. Tycker synd om dem utan djur, de har verkligen missat något!



Kul att du är tillbaka och bloggar lika flitigt som vanligt! man har ju saknat dina inlägg. (men förstår dig helt och hållet som vill njuta när du är hemma) :)



Ha en bra kväll!

2010-10-21 @ 19:27:19
URL: http://lilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0