Plugg + städ + pack

Idag har jag en upptagen dag. Måste plugga så mycket jag hinner, städa hela huset (så det är fint när vi kommer tillbaka hit med gäster), bädda rent alla sängar och packa Sweden-väskan redo! A spelar bortamatch idag så han och Nicklas hämtar mig och Dexter halv åtta ikväll, då brummar bilen mot Sverige och jag längtar som ett litet barn längtar till julafton! Ett par kära vänner ska också till Helsingborg och jag är så glad för det, ska gosa ihjäl deras söta bebis!


Såhär sitter jag just nu. Osminkad i sovlinne med god smoothie och pluggar i högsta hugg! Wish me luck.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv, tack bubbi! :) Duttig du e me pluggandet, go proppis! Puss

2010-10-03 @ 11:05:03
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0