Back to basics


.... and i don't really like it

Lämnade precis av Em på tågstationen och jag ville verkligen inte att hon skulle åka! Vi har haft det så mysigt. Vi har slappat, skrattat, gosat och dansat (var ute igår, mega skoj), och jag vill ha MER! Buhu, inte skoj alls. Plus att jag inte kommer komma hem förrens vid jul typ! Det gillas absolut inte. Har redan carro/familj/vänner-abstinens. Hur ska detta gå?

Aja hoppas tiden går snabbt som attan. Både jag och A längtar hem till vårt hus som borde vara klart att bo i till julen,
åh jag längtar!

Och jag saknar min fantastiska underbara sis Emelie.......
Nu ska jag deppa lite. Hoppas ni mår bra!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska också börja skypea med dig goss!! :) kan man göra det 3st samtidigt?! Kanske inte.... Love u!!

2010-10-18 @ 21:47:50
Postat av: Anonym

Alex som skrev :)

2010-10-18 @ 21:49:01
Postat av: Soppan

Jaaaa jag älskar Skype!!!! :)

2010-10-18 @ 22:07:40
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Soppan

Jaaaa jag älskar Skype!!!! :)

2010-10-18 @ 22:08:04
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Patrik

AA inte deppa. HIF vann hoppas Granen är glad?? och äckliga mff förlorade med.. NU är vi i topp HIF <3



Hälsa Granen vi vill se han i den vackraste tröjan igen!!

2010-10-18 @ 22:08:53
Postat av: Soppan

Ja heja HIF!!!!! Ska jag hälsa honom! :)

2010-10-18 @ 22:11:03
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: carro

Nu ska jag snart köra mommo o moffa till bussen, knappt skönt o få de tomt i huset igen. Men de är söta de där gamla :) vi kanske ses senare annars hoppas jag få se ditt nylle imorgon! (love skype) haha älskar även vår upptäckt av det! saknar dig en massa, hörs o ses snart! love u!!

2010-10-19 @ 11:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0