19 - 10 - 10

Today i look like this.


Dagen började med att A tog Dex på morgonprommisen så jag fick soooova! Mucho skönt. Sen käkade vi lite frulle och så kom Petter över på lite kaffe, sen drog vi alla in till stan och mötte upp Elena och Fredde för lite lunch och där har vi suttit nu i två timmar, kom precis hem. Mysigt! Håller på och fixar så jag kan se alla serier jag missat nu när jag har haft fullt upp, Gossip Girl, 90210 och DH! Åh vilken myskväll detta kommer bli! A ska ju kolla fotboll såklart, ingen suprise där inte! ;)

Hoppas allt är fint med er!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken fin jacka, var kommer den från?

2010-10-20 @ 22:38:55
URL: http://www.elinahasslund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0