Med gråten i halsen


Usch det här är en sån mörk dag.
Lämnade Emelie på tågstationen vid lite i tio & jag är så avis på att hon ska hem till Helsingborg, jag är även avis på Andreas som just nu är i vårt hus och grejar! Vill också hem till min stad, min familj, mina vänner och vårt hus! Har typ gråten i halsen så mycket jag saknar allt idag.... Ibland är det så sjukt jobbigt. Det piggade iallafall upp mig lite att träffa tjejerna i stan för lite lunch och kaffefika, ni är guld värda!

Inatt kommer A hem igen (yeii) så jag ska städa undan lite och dra fram monster dammsugaren en sväng, sen blir det soffan med Gossip Girl och 90210!
Saknar & älskar er där hemma så det gör ont, ni vet vilka ni är!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Sis

Inte vara ledsen min fina sis <3

Vi kan byta om du vill, med tanke på hur trött jag är på Hibbi :-/

Hoppas verkligen vi ses innan jag åker, om och var jag åker....

Tack för myyysiga dagar sötis, Love yooou

2010-11-18 @ 15:59:53
Postat av: alex

sööt!! snart är du hemma o firar jul. tiden kommer gå jättefort jag lovar! Men förstår om det är tungt. OCH du kommer bli pigg av Gossip girl för det är sjuukt spännande nu :) Love u!

2010-11-18 @ 17:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0