Kuvig VS Skinny

Jag måste säga, otroligt vackra kvinnor hela högen. Men frågan är vad ni föredrar? Gillar ni lite kurvor på kroppen, något att ta i, lite rumpa och bröst eller föredrar ni detta smala, slanka lite beniga?!


Jag tycker att båda delar är otroligt vackert men jag föredrar faktiskt kurvor! Innan var jag jätte inne på detta smala, slanka! Det är ju jätte snyggt men jag har kommit underfund med att för det första är min kropp inte byggd för att vara pinnsmal, för det andra så tycker jag det är sjukt snyggt med rumpa och bröst, lite kurvor helt enkelt! När man tittar på Kim och Beyonce till exempel så kanske ni förstår vad jag menar! Mitt mål med träning och sånt hära är att bli fast (hängfett är kanske inte mega sexigt) men att behålla kurvorna! Size zero är ingenting för mig, vad tycker ni? Vad är egentligen snyggast? Det är ju upp till var och en!


Kom precis hem från träning, duschen kallar!
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

Miranda Kerr har min dröm kropp! lääätt hetast! Typ Nicole richie är bara äckligt smal o blää. Miranda är ändå smal o vältränad! :)

2010-11-20 @ 16:34:59
Postat av: Caroline

I agree! asså kiera o nicole är ju asäckliga på dom bilderna! men jag är nog lite mer för slanka, sen ligger ju inte beyonce inne med en dålig kropp ;)

2010-11-20 @ 18:36:58
Postat av: mathilda

Miranda har ju skit snygg kropp, men förutom hon så föredrar jag dem kurviga! :)

2010-11-20 @ 19:42:49
URL: http://lilm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej



Förstår vad du menar med det kurviga... Tycker oxo det är snyggt, men hade nog hellre valt en lång, slank och vältränad kropp... Då får man oxo snygg midja och rumpa... Kim e RIKTIGT SNYGG men man ser ändå lite större ut... Även om hon inte är fet, hon är ju bara byggd så, så ser hon ändå "fet" ut.... Svårt..

ahha

Men jag hade nog som sagt valt en slank & snyggt välbyggd kropp!!!



Nu när man sett bilder på dig Sofie, tycker jag du ser sund och vältränad ut.. DU har nog gått ner något kilo...



Jag vill oxo gå ner, 10 kg, men PALLAR FAN INTE.. Då e det inte lätt ;)



Haha. :)



Kram på dej!

2010-11-21 @ 00:03:43
Postat av: Anonym

miranda kerr är lagom. gillar slanka tjejer mer men inte megamagra.

2010-11-21 @ 20:40:10
Postat av: Helena

Jag skulle dö för en kropp som Miranda. ;)

2010-11-23 @ 09:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0