Wonderful life

Just nu älskar jag livet och njuter av varje sekund. Jag är så genuint lycklig för så många saker, en sak kanske det är lite extra krydda på, lovar och berätta när allt är fixat och donat. Men jag menar, hur underbar är inte denna årstid? Nu börjar uteserveringarna fyllas, nu kan man ligga ute i solen och gå i tunna kläder utan att frysa. Det är ljust ute nästan hela dygnet och alla är 10 tusen gånger lyckligare än vanligt.

Var ute på en mega mysig och god middag med Caroline, Daniella och Isabelle igår sen när Emma och Emelie slutade sitt pass så gick vi ut på Helsings uteservering och drack vin sen vidare till Cardinal. Jag och Andy kom hem på morgonkvisten och istället för att få ångest för att det var ljust ute när vi kom hem så skrattade vi åt det och var lyckliga åt att sommaren verkligen börjar komma hit!



Jag njuter av varje sekund av denna sommar, jag njuter nu, jag njuter imorgon och jag njöt igår.


Här sitter jag i köket och ska nog gå ut och sätta mig i solen och gotta mig, so long.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Filippa

Svar: Okej, du skrev att du flyttade med din pojkvän för fotbollens skull. Är han "stor" inom fotbollen?:)



Så underbart att det är bättre väder!

2010-05-22 @ 11:32:05
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0