What a wonderful morning!

Åh gossigt. Jag fick sova till lite över tio idag!!! Så underbart! Andy tog första rundan sen somnade Dexter om, mega mys!!! Ikväll har A bortamatch så jag och Ella ska över till Fieke och beställa sushi och glo matchen, mys. Vi hade förresten jätte trevligt igår, så himla synd att tränaren ska sluta, gillar hans fru som fan. Hon är den som fixade allt med "Wag's bags" och fick alla att lära känna varann! Jag tycker det är så mysigt med sammanhållning, att man vet vilka alla är och man träffas ibland och så! Haha i England var det andra bullar, på 1 och ett halvt år sa INGEN ens hej till mig, där visste de inte vad sammanhållning var inte!

Man känner verkligen i magen att mycket sakta men säkert börjar saker förändras, vi har haft det SÅ BRA nu i 2 år och vi fattar nog inte hur bra vi haft det. Med så många svenskar som dessutom är helt underbara, nya vänner och stor umgängeskrets! Många kommer försvinna till hösten och vem vet om vi är en av dom? I denna fotbollsvärld vet man aldrig ett skvatt förrens det händer. På ett sätt jävligt läskigt och på ett sätt rättså spännande.

Köpte lite fint till soffbordet igår, vad tycks?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

thank u sweetie, u toooooo pumpkin

2010-05-06 @ 11:59:49
URL: http://tildafingal.blogg.se/
Postat av: Diddi

JÄTTE FINT! gillar lyktan skarpt :)

2010-05-06 @ 12:40:51
URL: http://dmathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0