SATC The Movie 2!


Åh vilken underbar film! Samantha gör fan hela filmen denna gången nästan, så jävla klockren! Vi satt och skrattade, grät, applåderade och log oss genom hela filmen, fantastisk! Som ett långt (men ändån för kort) bra avsnitt! Ska inte skriva några spoilers, jag lovar!

Efteråt fick vi goodiebags och så gick vi till Helsing och drack drinkar och pratade om filmen, "Yeeees I fuuuck alooot". Så jädrans klockren, SPRING OCH SE DEN!!!

Innan SATC så var jag och Dexter och fikade med Louise på stan, mega mys. Han är så duktig min lilla kille.


Ha en fin dag, jag ska lägga mig och sola lite nu här ute i Påarp, mitt framtida hem ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: sara moune

ps. välkommen till påarp haha ,)

2010-05-29 @ 00:13:57
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0