Off to Fieke

Ska snart sätta mig i bilden och åka och hämta upp bästa Ella för att dra vidare till Fieke för att se killarnas första match i playoffen! Vi ska beställa lite sushi och mysa. Lille Dexpex får vara hemma så jag får dra hemmåt direkt efter matchen så han inte är själv för länge.

På tal om bästa Ella förresten. Hon ringde innan och frågade om jag ville med henne på hennes utbildning för fransförlängning och att jag då fick vara fransförlängningsmodell till henne att öva på, perfekt ju! Så snart har jag finfina fransar ska ni se! Ella är bäst på sånt! ;) Så på Måndag bär det av till Amsterdam!

Nej nu ska jag ut och trötta ut min vovve så han sover gott när jag drar.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0