It's just those rainy days


Förkyld.

Min näsa är söndersnyten och halsen kliar. Det regnar ute och det är mega kallt. Vad hände med sommaren? Vad hände med våren? Nej, ge mig USA nu tack! Och en friskhetsförklaring!

Vaknade vid åtta och hoppade in i en varm varm dusch. Sen blev det en 40 minutare med Dexter och sen vidare hem till Carolina och lilla Ella. Lilla Ella är så söt så jag dör! Så bebistjock så jag vill inget annat än och klämma på henne! Jätte mysigt och träffa Lina också, var så länge sen.

Idag blir en väldigt lugn dag, ska kasta mig i soffan och kolla tv sen ikväll vet jag inte vad som händer. Kan bli en hemmakväll. Imorgon är det ju fest! Hoppas på fint väder!!!!

Saknar min A lite också, han glassar runder i sthlm och tror han är cool, haha!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Michaela

Varför glassar inte Du rundor i Sthlm?! Kom HIT!

2010-05-28 @ 13:47:02
Postat av: alex

nej hon glassar runt i åsljunga o tror hon är cool :)

2010-05-28 @ 14:10:54
Postat av: sara moune

hej gomman. jag minns inte om jag skrev men jag bloggar ju inte längre så adda mig på facebook så kan jag ge dig lite tips om var du ska gå i LA :) kram sara

2010-05-29 @ 00:12:44
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0