Bjässen och jag




Min gossehund, ser ni så stor han blivit? Jag älskar och brottas med honom, det är mega roligt, haha! Kommit hem från matchen där Groningen vann och A blev ÅRETS bästa spelare. Så fort jag kom innanför dörren bytade jag om till mys och gossade ner mig i soffan med Dexter, även kallad Bjässen D! ;) Tycker ni han ser snäll eller farlig ut?

Nej om man ska kasta in lite minipizzor i ugnen, är så jävla av på McDonalds så det får A käka själv! Haha.
Och just det. Petter och Ida far hem imorgon och jag kommer sakna dom massor :(
XOXO

Kommentarer
Postat av: DAD

Gooosse Dex

Hälsa kungen av Groningen och gratta

2010-05-02 @ 18:14:46
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0