AKTA VÄGGEN!

God förmiddag mina darlings!

Allt bra idag? Här är allt prima. Fick sova till halv tolv idag sen körde jag och köpte massa god frukost till mig och min man, mumma! Är proppmätt nu efter kokta ägg och bullar! Han drog precis iväg på en väldigt viktig match (not) och kommer hem ikväll då vi ska ut och käka hejdåmiddag (inför semestern) med Ella, Freddie, Fieke och Koen! Ska bli mucho trevligt! Blir nog en del alkohol också om jag inte har räknat fel ;)


Haha, jag måste mobba min långe man liiiiite för en grej igår.
Han har ju kört sin stora bil nu i flera månader som är automatare, men den lämnades ju hemma så nu har vi bara Opelbilen här.
Så igår efter vår biodag skulle vi köra till restaurangen för och käka, står då i parkeringshuset.
Då startar idioten bilden genom att tro att det är en automatare (altså håller bara inne bromsen), hahaha.
Så vi hoppar / flyger RAKT in i väggen!
Jag skriker som en galning "AKTAAAA VÄGGEEEEEN!!!!!" och Andreas fattar ingenting!!!
Hahahahaha, så jävla roligt. Så nu påminner jag honom var 5:e minut att vi inte har en automatare bara för och jävlas!


Bild från dödståget:
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0