Våren är här!

Idag är det 15 grader och när solen glimtar fram lite då och då så hoppar mitt hjärta till av lycka, allt är så himla underbart just nu. Vart på stan med Ida och vi har planer nu framöver, så himla nice! Jag älskar att planera och längta till, har så himla mycket roligt framför mig och just nu. Om 20 min drar jag, Andy, Petter och Ida och kollar fotboll, helsingborgslaget spelar ju! Dex ska självklart med, han måste lära sig att gilla fotboll! :) Köpte två fina vårplagg på älskade H&M precis, lite över 400 kr blev det, älskar när det är billigt och bra.
Jackan var det 100kr rabatt på och tunikan är från den underbara Garden kollektionen! <3
Nej nu ska jag fixa lite inför vår fotbollsresa innan chauffören (andy) börjar stissa!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0