Tuesday

Tisdag idag och jag och Ida skolkade från vår lektion, så kasst, haha! Jag vart på IKEA vid elva imorse och lullade, hittade lite smått skit till hemmet. Sen när jag kom hem så gick jag och A ut med vovven till parken där han på ngt sätt halkade och slog i bakbenet lite så både jag och A har gått / går runt och är oroliga. Han går för det mesta som vanligt med lite då och då så håller han uppe benet lite men han säger inte ett ljud när vi trycker och klämmer på det... Var mitt uppe i hund och skadeproblem då jag borde stuckit till lektionen och så skulle inte Ida dit så jag skippade också det, får plugga igen lite här hemma. Råkade handla lite på Ellos också, så ni vet mamma och pappa så är det mitt skit som kommer hem till er ;)


Hittade denna underbara skapelse från Twist & Tango, tänk er till en snygg sommarbränna!
En snygg enkel svart klänning och ett par nya gummistölvar. Jag är glad av shoppinglycka just nu!


Fick liksom hem ett erbjudande från ellos med 40% på 2 valfria varor så jag slog till på klänningen och stövlarna, sen kostade den svarta klänningen bara 199:-, fynd!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh tack! Det ska jag verkligen göra!:) han pratar så mycket om er alla så då blir han superglad!ja det är nog som du säger, kommer väl ta ett litet men som sagt vad gör man inte för kärleken!:) & för övrigt harrejisses va söt lilla dex var! jag och mackan kanske kan få låna?;)... Kramar

2010-03-23 @ 20:48:33
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Lill Ida

gillar stövlarna skarpt, ses imorn fisen:) sov sött, snart sover vi med varann;)!!!!!

2010-03-24 @ 00:03:24
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ja verkligen ursöt! Riktigt kliar i fingrarna! Tycker vi får köra på både och, det gäller ju bara att karlarna skall vara lediga :(! jaa haha som tur är kommer min bror ner en o en halv vecka efter o tar med en extra väska, så jag klarar mig nog, kanske ;). Mackis hälsade tillbaka! krams

2010-03-24 @ 09:21:46
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Josie

Å det hade verkligen vart superkul! Då får jag ju träffa er alla som jag hört så mycket om :) Å shoppingen är super! man blir alldeles tossig, så tomma väskor fröken! :) Kram

2010-03-24 @ 09:57:43
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0