"Sommaren med Göran"


Vi har kollat film ("Sommaren med Göran" mkt bra) och gossat med min vovve hela kvällen, mkt mysigt :) Imorgon ska vi luncha på stan igen och då ska nog Dexter få följa med. Mysigt. Nu ska vi nog krypa till kojs, ska smsa min man också. Han blir tydligen lite mobbad för att jag har blogg, det är inte lätt och vara ihop med mig inte ;)


Och idag gjorde Mulberry mig glad genom att ge mig Partyväska + Plånbok, Carro blev lika glad (kanske inte lika glad), mest för att hon är bäst ;)

Godnatt babes.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

FIIIIIIINA;)va fan ska man önska sig snart är det min tur ju:) ses idag:)

2010-03-03 @ 08:56:38
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0