Mysdag


Hej allihopa!
Varit ute och gått sammanlagt en timme med min lilla valp så han är helt slut nu, and so am I.
Har träningsvärk efter kondisen på gymmet igår så jag tror jag hoppar det idag, tänkte dra till IKEA istället, har lite projekt i mitt huvud. Tänkte köpa en fin pall till hallen som man kan ha en växt på, kanske någon matta också därnere, där är så tomt. Sen tänkte jag köpa två klädställningar, en och ha där uppe till A:s alla skjortor och en där nere i tvättstugan som jag kan hänga upp förvaring i och ha alla mina skor synliga så jag inte behöver leta igenom vårt stora förråd varje gång! Så får jag nog köpa lite sängkläder (mest för det är skoj) och så lite svensk mat. Så får det bli. Ångest att det är Lördag bara, kommer vara smockat med folk, men det får jag ta, har skrivit upp på en lapp i vilka hyllor allt är och så. Så det ska nog gå bra.

Projekt it is.
Ha en fin Lördag!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0