Mulberry, hundar och brie!



Goddag mina kära!
Hoppas allt är bra med er idag! Jag och Caroline har varit ute med Dex the man en långis, dock blev han typ överfallen av nästan 3 hundar, jag är så jävla ovan med hund och vet inte vad som är rätt och fel när jag kommer gående med Dex i koppel på väg från parken och 2 MEGA hundar springer rusande mot honom och hoppar på honom, vad ska jag göra? Hatar när folk inte har kontroll på sina hundar, de mejade nästan ner mig för fan. Sen tyckte tjejerna att jag borde släppt han lös, och ja det kanske jag borde gjort men tror ni jag hann det? Jag har fan ingen aning, tillochmed jag blev ju rädd för de stora hundarna som såg helt ilskna ut! Dex bajsade nästan på sig så rädd han blev.


Iallafall så hade vi myskväll igår och drack drinkar och käkade ost, ni vet Carro älskar brie!

Och sen så kom det ett bud och ringde på dörren innan.... Födelsedagspresenter från min man, är rätt jävla glad;
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

Ser gött, gött ut:)..Nej va kul!! vill se sen:) ha en mysig dag på stan;) puss

2010-03-02 @ 13:43:01
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/
Postat av: jenna

I wanna see what u got!! xx

2010-03-02 @ 17:45:06
Postat av: Lollo

Va mysigt ni har det, vill också!!! Dom med hundarna borde ha bättre koll, dom ska inte springa fram sådär. Du vet ju inte vad det är för några...

2010-03-02 @ 19:16:35
URL: http://silahs.blogspot.com
Postat av: Fru E

MEN!! VI VILL SE! VI VILL SE! VI VILL SE!!!!

2010-03-02 @ 21:27:32
Postat av: Anonym

Idioter finns överallt. Har man inte pli på sin hund så ska den vara kopplad.

2010-03-05 @ 01:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0