Morgonpromenader med favoriten!

Vi har varit ute på två promenader hittills, han har mkt energi på morgonkvisten så det är bara och lunka runt ute så han får springa av sig lite, gick den långa rundan precis och hälften av rundan sprang han lös, var inte mkt rörelse ute så det gick jätte bra, han kom när jag kallade fast han hittade intressanta lukter och massa fåglar som flög omkring, min fina kille! A har två träningar idag så lillen får vara själv sen i två timmar för jag ska ner och möta tjejerna i stan och luncha och kanske kolla lite i affärer ;) Jag och Ida ska snart ha shoppingförbud så vi är mega pepp när vi kommer till Manchester, undrar hur det kommer gå.... Hihi!


Nej jag ska nog kolla ngt avsnitt Glamourama, har missat typ allt där... Får komma ifatt känner jag.
Hoppas ni får en fin Onsdag! Min började med solsken och mys!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Josie

Naaaj sötendex! tar ni med honom då? ;) haha Ja detsamma till dig! Jag ska gräva ner mig i tentaplugg nu!:( Kram!

2010-03-24 @ 10:05:18
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0