Lite piff i huset!


IKEA var crazy. Körde runt och letade parkering i ca 15 minuter innan jag lyckligt hittade en lucka precis innan jag tänkte ge upp! Köpte massa piff på IKEA, bestämde mig för ett litet bord istället för pall till hallen och så köpte jag ljus (såklart), filtar, krukväxt, 2 st klädstänger, en lampa, batteri, glödlampor, lakan och sängkläder. Och självklart köttbullar och pyttipanna samt svenskt choklad.


Dagens projekt:


Vad tycks? Lite ordning i tvättstugan och fint i hallen. :)

Nu gör min man kaffe till oss och jag var precis ute och bajsade Dexter.
Puss och kram!
XOXO

Kommentarer
Postat av: jenna

hmmmmm meatballs i love them xx

2010-03-08 @ 17:36:12
Postat av: rose

så fint det blev

2010-03-08 @ 22:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0